Victoria’s Secret – Secret Charm

Hee meiden,

Ik las de Etos folder door en toen zag ik dat de body mist’s van Victoria’s Secret in de aanbieding waren. Dat is voor  mij meteen een reden om deze eens lekker uit te proberen. Ik had via andere vriendinnen al gehoord dat dit een lekker product was maar dit moest ik natuurlijk eerst zelf uitproberen.IMG_3768

Ik ben voor de geur secret charm gegaan, want deze geur sprak me meteen erg aan. Dit komt door de verpakking, want die heeft een frisse en tegelijkertijd ook zoete uitstraling.  En mijn verwachting klopte helemaal. Ik vind deze geur ideaal voor de lente nu en ook erg geschikt voor de zomer die eraan komt.IMG_3797

De verpakking van deze geur ziet er erg luxe uit en dat hij ruikt hij ook wel een beetje. De gouden details vind ik erg mooi en de letters zijn heel sierlijk. Dit maakt het product ook meteen wat luxer. Op de “achtergrond” zie je witte bloemen die ervoor zorgen dat het een erg frisse en zomerse look krijgt.IMG_3776

Ik zou deze geur gebruiken voor een feestje, maar ook naar school vind ik hem geschikt. Het flesje is erg groot, dus niet heel erg gemakkelijk om mee te nemen, maar dit betekent wel dat je er extra lang mee doet. Als je de mist opspuit voordat je weggaat druk ik 1/2 keer. De geur blijft erg lang zitten maar als je een hele dag weggaat (en ook naar buiten) is het wel handig om hem mee te nemen, want anders ruik je het niet meer.IMG_3777

Secret Charm – €8,99

Ik vind dit product zeker een aanrader! En ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Love,

Renske

Een gedachte over “Victoria’s Secret – Secret Charm

Geef een reactie

