Persoonlijke Update

Hee allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets online heb gezet. Dit komt doordat mensen erachter kwamen dat ik een eigen blog en youtube kanaal had en hier schaamde ik me best wel voor, omdat ik niet goed wist wat mensen ervan zouden vinden. Maar deze zomer ben ik naar Afrika geweest en zag ik in dat iedereen anders is en dat je vooral moet doen wat je leuk vind!

Hiermee bedoel ik dus dat ik weer ga bloggen en filmpjes op youtube zetten, want dat is wat ik leuk vind. Ik weet alleen nog niet zo goed of dit ook kan qua school dus ik begin lekker rustig aan door alleen op zondag iets te posten. Misschien wordt het na een tijdje wel meer en misschien niet, maar dat zien we vanzelf wel weer.

En nu dan over mij. Ik ben deze zomer naar Afrika geweest en dit was echt supergaaf! Ik was vier weken van de aardbodem verdwenen, maar aan het einde begon ik stiekem ook wel weer een beetje naar huis te verlangen. De hele vakantie lang heb ik video’s gemaakt en dit is uiteindelijk een film geworden ( Link naar de video – Africa 2015 ). Ook heb ik elke dag iets in een boekje geschreven over wat we hebben gedaan, dus als je daar benieuwd naar bent, laat dan vooral iets achter in de reacties, want dan kan ik daar kleine stukjes uit plaatsen.

Op school zit ik inmiddels op VWO 3 en heb ik weer een nieuwe klas. Of ik er nou echt blij mee ben? Nou nee, maar ik kan er toch niks aan veranderen dus dan moet ik er maar het beste van maken :) Ik merk wel dat ik echt zo veel meer huiswerk heb, echt heel fijn dus. NOT

Dit was dan mijn update en ik hoop dat jullie het leuk vonden

Love,

Renske

Geef een reactie

