How to style your room? – Winterproof

Hee guys,

Ten eerste wil ik even sorry zeggen dat ik alweer zo lang niks heb geplaatst. Ik had het erg druk met school, maar zoals altijd ga ik weer proberen om elke week iets te posten. Dus dat is mijn doel voor nu. Verder ben ik erg bezig met het inrichten van mijn kamer(s). Ik heb al wat leuke dingen gekocht om mee te decoreren. Mijn inspiratie haalde ik vooral uit Youtube video’s en van de app’s Pinterest en WeHeartIt. Dus dit is mijn inspiratie voor jullie om je kamer winterproof te maken.

Verlichting

Als je kaarsen in je kamer zet en die ’s avonds aansteekt geeft dat een erg knusse sfeer toe aan je kamer. De Yankee candles vind ik heel lekker, maar deze zijn wel behoorlijk duur. Dus wat ik vaak aansteek is een waxinelichtje en de houder kan je dan bijvoorbeeld bij de Xenos halen. Ook is het leuk om een lichtsnoer te kopen en deze bij het hoofdeind van je bed te leggen of om je spiegel te hangen.

Plaid

Een plaid of kleed leg ik vaak op het onderste deel van m’n bed. Dit houdt mijn voeten warm en het ziet er ook nog eens heel leuk uit. Verder zet ik nog wat kussens op mijn bed om het helemaal af te maken. Dit heeft vaak een wit thema, want dat vind ik goed bij de winter passen en ook een rustgevende kleur.

Foto’s

Als er een nieuw seizoen aanbreekt betekent dat ook dat het wel tijd is voor nieuwe foto’s. Ik heb een touwtje aan de muur van mijn kamer vastgemaakt en met wasknijpers foto’s opgehangen. Maar nu is het dus wel tijd voor nieuwe foto’s en deze bestel ik bij de Hema. De foto’s zijn vaak dingen waar ik vrolijk van wordt, zoals herinneringen, inspiratie en happy quotes. Ook heb ik wat nieuwe fotolijstjes aangeschaft met een koperkleurige rand, want dat is echt een trend van dit moment dus dat vind ik ook nog leuk om terug te laten komen in mijn kamer.

Make it yours

Hiermee wil ik zeggen dat je kunt zien dat dit jou kamer is. Dit heeft niet veel met de winter te maken, maar het zorgt er wel voor dat je kamer jouw eigen plekje is. Dit kun je doen door bijvoorbeeld een thema voor je kamer te kiezen. Ik ben heel erg een type dat van de zwart-wit trend is. Dus daarom vind ik het mooi om vooral deze twee kleuren naar voor te laten komen in mijn kamer. Verder ben ik heel erg geordend, dus dat zie je in mijn kamer ook terug.

Dit zijn mijn beste tips, voor een opfrissing in je kamer en voor een winterse touche. Ik hoop dat ik een goede inspiratiebron ben geweest en  dat je er iets aan hebt.

Love,

Renske

Geef een reactie

