Valentine’s day

Hee guys,

Vandaag is het dan alweer Valentijnsdag. Ik moet zeggen dat ik volgens mij nog nooit echt een valentijn heb gehad (misschien wel als kleuter). Zoals elk ander jaar vier ik Valentijnsdag dus weer lekker loner, maar ook als je single bent kan je er toch wat speciaals van maken vandaag. Ik vertel jullie nu dus over hoe ik Valentijnsdag ga beleven dit jaar.

 Mijn dag vandaag draait vooral om het verwennen van mezelf, want ik ben, hoe zielig het misschien ook klinkt, lekker mijn eigen valentijn. Je kan vandaag dus extra lief zijn voor jezelf, maar ook voor je familie en vrienden kun je vandaag eens even extra lief zijn.

Als eerst begin ik de dag natuurlijk door lekker uit te slapen. Daarna ga ik een lekker uitgebreide brunch houden met het gezin. Dit doen wij met allemaal lekkere broodjes en een sapje erbij. Vervolgens neem ik een extra lange douche om mezelf eens extra te verwennen met showergel en scrubs. Hiervoor zijn de producten van lush natuurlijk ideaal! Nadat ik heb gedoucht neem ik een lekker maskertje. Waarschijnlijk neem ik er een van Dr. Van Der Hoog, maar wat ook heel leuk is, is om er zelf een te maken.

Natuurlijk willen we allemaal gezond zijn, maar omdat het natuurlijk een ‘feestdag’ is, kan je ook wat lekkers bakken voor bij de koffie en thee. Een zelfgemaakte cake of brownies zijn natuurlijk heel erg lekker. Als finishing touch komen er dan nog allemaal hartjes bovenop om toch maar in die V-day sfeer te blijven. En dan maar hopen dat hij goed is gelukt, een kop thee erbij en opeten dan maar.

In de middag ga ik een serie- of filmmarathon houden. Dit kan je in je eentje doen (extra veel eten), maar het is ook heel gezellig om met je (single) vriendinnen te vieren dat je forever alone blijft. Zoek vooral veel romantische films uit en als je met je vriendinnen gaat kijken, dan zijn romcoms ook perfect. Je kan tijdens de film ook lekker veel chocola eten, want daar houden ‘wij vrouwen’ nou eenmaal van.

In de avond ga ik met mijn familie kaasfondueën (geen idee hoe je dat schrijft, haha), want zo maken wij er toch een feestje van. En in de avond kijk ik meestal ook nog een paar films en daarna is de dag alweer voorbij.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen hoe ik V-day overleef en laat vooral achter wat jij doet op Valentijnsdag. Ben je single en ga je iets leuks doen met vriendinnen of ga je je lover verassen?

Extra veel love,

Renske

Geef een reactie

