TMI tag

Hee guys,

Het leek me leuk om eens (nog iets) persoonlijker te worden op mijn blog. Zodat lezers me echt leren kennen, want zo kan je kijken of je dingen met elkaar gemeen hebt. De bedoeling van deze tag is dat je vragen stelt die niemand normaal eigenlijk echt stelt. Daarom ook de naam Too Much Information natuurlijk. Het zijn 50 vragen, maar na het lezen ken je me dan wel echt door en door (hopelijk), dus lets go!

1. Wat draag je? Wat ik nu draag is een zwarte broek, een grijzen trui en mijn Vans.
2. Ben je wel eens verliefd geweest? Ja, maar achteraf gezien snap ik niet waarom, haha
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad? Niet echt vervelend
4. Hoe lang ben je? 1 meter 70
5. Hoeveel weeg je? 58 kilo
6. Heb je tattoo’s? Nee (maar zou ik stiekem wel mooi vinden)
7. Heb je piercings? Nee, wel gaatjes als je dat mee vindt tellen
8. OTP? (one true paring, een koppel dat je perfect bij elkaar vindt passen) Bij mij op school: Noa en Daoud, echt te cute
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel? Nina Dobrev en Ian Somerhalder
10. Wat is je favoriete serie? Awkward of the Vampire Diaries
11. Wat is je favoriete band? Pentatonix
12. Wat mis je? Het leven als kleuter op de basisschool
13. Wat is je favoriete liedje? Dat veranderd elk moment, maar nu is het ‘do what you wanna do’ remix van Dj Earworm
14. Hoe oud ben je? 14, bijna 15!
15. Wat is je sterrenbeeld? Kreeft
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner? Grappig, lief en niet te serieus
17. Wat is je favoriete quote? Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan
18. Wat is je favoriete acteur? Ryan Reynolds
19. Wat is je favoriete kleur? Lichtblauw
20. Harde muziek of zachte muziek? Harde muziek
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent? Mijn bed of een goeie vriendin, dat ligt eraan
22. Hoe lang douche je? Een half uur tot 3 kwartier, maar kan ook in 5 minuten
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend? 10 minuten
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt? Volgens mij niet
25. Wat is een turn-on? Een mooie lach of iemand die echt zichzelf durft te zijn
26. Wat vind je een afknapper? Iemand die te veel over zichzelf praat
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart? Dat ging automatisch volgens mij toen ik wel eens op youtube filmpjes keek
28. Heb je angsten? Nee, ik ben niet zo snel bang
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt? Dar weet ik echt niet meer
30. Wanneer was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt? Volgens mij net, tegen mijn vader
31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal? Mijn eigen naam
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Ik ben nu bezig in ‘aan alle jongens van wie ik hield’ van Jenny Han
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien? The Vampire Diaries
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat? Mijn vader
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd? Soort van ex, maar nu goeie vriend
36. Wat is je favoriete eten? Lasagne en pannenkoeken
37. Waar wil je nog graag naar toe? Zuid-Amerika
38. De laatste plaats waar je was? Op vakantie? wintersport in Val Thorens
39. Heb je een crush? Nee
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust? 2 uur geleden
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde? Toen iemand me een nerd noemde
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes? Bosbes, maar ik ben meer een koekjes persoon
43. Welke instrumenten speel je? Ik speel geen instrument, maar ik kan wel vader Jacob op de piano, dus dat is al een begin
44. Wat is je favoriete sieraad? Ringen vind ik altijd wel chic of stoer staan
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan? Ik heb gisteravond hardgelopen en maandagavond gedanst
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen? Into the sunset – Mako
47. Wat is je favoriete openingszin? Hoi, hoe gaat het
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt? Ja, zo vaak
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt? Ik denk de hele middag wel
50. Wie geef je de tag door? Aan iedereen, want volgens mij is hij allang het hele internet rond gegaan.

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden en iets meer over mij te weten zijn gekomen!

Love,

Renske

Geef een reactie

